загрузка...
картина 1. звучать позивні. відкривається завіса.
виходить баба-яга і танцює під пісню «я баба яга». всі її учні та помічники - маленькі бабки-йожки, танцюють та виконують вправи під музику.
в кінці всі звалилися в одну “кучу-малу”. б-я намагається втрутитися, всі звалюються на неї…
б-я все, все, все. (ляпає в долоні) припиніть це неподобство. вийди наперед, нікчемо!. ставлю тобі… нуль і наказую: на чортячу дискотеку сьогодні не підеш!
учениця 1: бабусенько-ягусенько. я дуже хочу на дискотеку. там же уся нечиста сила збереться. чортинятка, лішачки, відьмочки. буде так весело.
б-я ну добре. сьогодні я запросила гостей на відкритий урок до нашої казкової школи. якщо урок пройде відмінно, то підете на дискотеку. а якщо ні…
всі: ми будемо дуже старатися…
б-я ну то й добре. ой, я тут з вами забалакалася, а діти вже прийшли. (до дітей в залі) пробачте мені, що я одразу вас не помітила. але ж я зовсім старенька, забудькувата стала та й бачу не дуже добре (видає з себе стареньку). пробачили? ось і добре. ну що ж, тоді давайте вітатися. привіт, хлопчики та дівчатка! (діти відповідають). (до своїх) і ви поздоровкайтеся з дітьми.
учні біжуть до дітей в зал, кожному подають руку, кричать: привіт! добрий день!
б-я: що ви робите?
учні: здоровкаємося!
б-я: так ви будете до вечора здоровкатися!
учні: так у нас тільки по дві руки…
б-я а ну швидко всі сюди! і вітайте одразу всіх!
учні а…привіт, діти!!! (діти відповідають)
б-я а тепер давайте знайомитися. мене звуть – баба-яга, без мене не відбувається ні одне свято, ні одна казочка. адже баба яга – найголовніша героїня багатьох казок і найулюбленіша гостя на дитячих святах. одній мені не впоратися, ось помічниць собі і готую. а як звуть вас? кажіть свої імена разом. я почую… ну ось. чую, тут є і миколка, і маринка, і михайло, і даринка, є і петрик і світланка, є максимка і оксанка. ой, які ви всі чудові, всі тепер мені знайомі. тепер я вам представлю своїх учнів. це – маленькі бабка-йожка, лішачок, летюча мишка, кікіморка. у, проказниця. а ось моя улюблениця, відмінниця.
всі танцюють під пісню “концерт на болоті”
кує зозуля. б-я ой, як я з вами затрималася. до нового року залишилось тільки дві години, а я ще не готова, не одягнута, без макіяжу. (метушиться по сцені, в зал – таємничо) я сьогодні до свого давнього друга кощея у гості йду. мені треба дуже гарно виглядати. учні мої – за мною! б-я і її учні вибігають зі сцени.
на сцені з’являється кощєй і павуки. пісня і танець ”кощей пенсіонер”
кощей: яка нудьга, як мені це все набридло. печера, павуки, чорти – все одне і теж. а десь весело, всі граються, сміються, готуються до свята нового року. подарунки отримують… а до мене, як завжди прийде тільки баба яга. ця стара зовсім з глузду з’їхала, як стала вчителькою. а ще чомусь вирішила, що вона – моя наречена. от дурепа. для чого мені – молодому та гарному – ця нудна бабця?! та ще взяла моду мене повчати: ти, кощей, недобрий, треба бути лагіднішим, тоді з тобою всі будуть дружити… а я розумію так: якщо я поганий герой, то і повинен бути злим, страшним і всім капості робити. а не сюсюкати, як які небуть буратинки та мальвінки. правду я кажу? павуки та чорти відповідають “так, так, кощей” кощей: хто у казках самий страшний? а самий підступний? (хоче виглядати страшним, але сам кумедний) всі : ти, ти, кощей. (а самі тихенько гигикають) кощей (до дітей): а ви мене злякалися? ні? (діти, скоріше , кричать «ні».) то я вам покажу! кощей: щоб не забули, який я гидкий та страшний, треба терміново зробити якусь величезну капость (ходить туди-сюди, чорти і павуки бігають за ним. коли він зупиняється, налітають на нього) кощей: придумав! я зіпсую всім новий рік, украду снігурку і оженюся на ній!!! оце план так план. переходимо до виконання. збирає навколо себе своїх помічників, шепочуть.
пісня і танець кощея «діло кощея безсмертне»
кощей: спочатку відправимо поштою нашого листа. (відправляє одного з слуг з конвертом) а тепер, вперед! нас чекають великі погані справи!!!
улітає. за ним вибігають його слуги. картина 2.
на авансцену виходить б-я (у нарядному вбранні). за нею – учні.
б-я: (дивиться у люстерко): щож, начебто краще. тепер я непогано виглядаю.так?
учні: так! так!
б-я: а чи знаєте, ви, мої учні дорогенькі, як мені вдається вже триста років досить добре себе почувати, та і виглядати років на сто молодше?
учні: ні! розкажи, баба-яга!
б-я: тому, що я кожного дня роблю спеціальну, баби-йогину зарядку. хто хоче виглядати на сто років молодше, підніміть руки. робимо зарядку!
зарядка від баби-яги. (пісня і танець «женский екипаж»)
кує зозуля. б-я: все! молодці. вже кожен з вас помолодшав років на 30. а я побігла до салону краси, там мені кікімора зробить модну зачіску. кощеюшка побачить мене і очей не зможе відвести. за мною, мої крихітки.
всі вибігають.
картина 3.
домівка діда мороза. на сцені – помічники снігуроньки – клоуни – женька та ромка. вони граються, танцюють під пісню
кує зозуля.
виходить снігуронька: все, все, все! пустуни! припиніть розваги. треба працювати. незабаром дідусь мороз прийде, а ми ще подарунки дітям не приготували. ромка, читай дитячі листи, а ти, женька, допомагай мені готувати іграшки.
женька витягує на сцену важкий мішок з листами, читає: женька: “шановний дід мороз. подаруй мені будь ласка талісман нового 2009 року – ***, можна білу. максимка з 3-а класу”
снігуронька: а і справді, за східним календарем, наступний рік – рік ***. я вважаю, максимка зрадіє такому чудовому подарунку. читай далі.
ромка : “шановні дід мороз і снігуронька. я дуже люблю свято нового року і завжди з нетерпінням його чекаю. подаруйте мені, будь ласка, яку-небудь іграшку, яка б нагадувала мені про вас і в літку. марійка. 7 років.”
снігуронька (перебирає іграшки): що ж тобі, марійко, подарувати. може якусь чудову ялинкову прикрасу? а може сніговика? придумала. я подарую марійці снігуроньку..
клоуни: себе? як це?
снігуронька: та ні, не себе, а чудову куклу – маленьку снігуроньку.
женька: дивись снігуронька, який чудернацький лист. навіть трохи химерний (дістає лист кощея)
ромка (вириває лист): о! та він особисто до тебе, снігуронько.
снігурочка: дайте мені. (читає) “снігурка! глупе дівчисько! я хочу тебе вкрасти. твій кощей”
снігурка: це якийсь дурний жарт.
кощей (спочатку тільки чутно, потім з’являється): ха-ха-ха. головний жартівник кощей до ваших послуг. ганяється та зв’язує снігуроньку. (з криками «хапай її, в’яжи її!» павуки і чорти відганяють клоунів, які дуже налякані. клоуни намагаються захистити снігуроньку, та кощей зупиняє їх чаклунством. снігуроньку виводять.
картина 4.
клоуни (вилізаючи з хованок)
1: гей, боягуз виходь!
2: сам ти боягуз.
1: це ти злякався.
2: ні, це ти заховався.
(сваряться, бійка, падають)
1: досить сваритися.
2: так, ми з тобою обидва винні, обидва злякалися…
1: зараз повернеться дідусь мороз, що ми йому скажемо.
2: він нас перетворить на крижані бурульки.
1: і буде правий…
2: досить плакати. ми снігурку загубили, ми її і врятуємо.
1: як це?
2: ми підемо до лісу казок, переможемо кощея і врятуємо снігуроньку.
1: а ми зуміємо?
2: так! ми зобов’язані це зробити!
в бойовому дусі під музику маршу виходять.
картина 5.
казковий ліс. казкові герої (фея, сніжинки, сніжинки, ельфи, звірята, інші… танцюють «вальс сніжинок», прикрашають ялинку).
виходять гноми та клоуни.
сніжинк: до нас гості. вони заблукали в лісі і розповіли нам страшну історію.
клоуни: кощей напав на нас і украв снігуроньку. що робити?
фея: ну ніяк цей капостник не зупиниться. ми допоможемо вам. я вас зроблю сильними і сміливими. (чарівною палочкою торкається до клоунів,
чарівні звуки, клоуни розпрямляють плечі. сніжинка: а я зараз дістану для вас чарівні палиці. вони зберігаються у нас в гущині дерев, щоб не потрапили до поганих рук. (дістає палиці і віддає їх клоунам)
клоуни: але кощей безсмертний. його неможливо перемогти.
фея: все можливо. сніжинки вам розкажуть як. вони колись були у кощеєвому полоні і знають його таємницю.
сніжинка: із задоволенням вам допоможемо. у гущині нашого казкового лісу і вдень і вночі баба-яга охороняє чарівну скриньку. в цій скринці – смерть кощея. ідіть до баби-яги. розкажіть їй про кощеєву зраду, адже вона вважає себе його нареченою. ось доріжка до кощеєвої печери.
клоуни: спасибі!
сніжинки: (разом) бажаємо вам перемоги!
всі виходять зі сцени (ідуть через зал.)
картина 6.
казковий ліс (кощеєво царство) виїжджає на велосипеді б-я, в руках скринька. танцюють під пісню «баба яга мотоциклістка»
б-я: тут застава твоєї вірності, кощеюшка. скільки років вже стережу силу твою і життя твоє, чахлик мій невмирущий. щось не бачу, що ти мене радо зустрічаєшь? стіл святковий для мене не накрив? чи не розлюбив ти мене, сокіл мій кістлявенький? (принюхується). щось чужим духом потягнуло! хто тут, а ну виходь!
виходять клоуни.
б-я: а ви хто такі?
клоуни: знайшла, чого сумувати, бабуля. не коштує кощей твоєї любові. він сьогодні украв снігуроньку і хоче на ній одружитися. а ти по ньому сохнеш!
б-я: одружитися? що означає одружитися? на кому? на снігурочці? не бувати цьому! яга я, чи не яга? якщо кощей зрадив мені, то і моя помста не затримається. знаєте, що в цій скринці? тут сила кощея та його смерть. я з вами. ми його переможемо!!! чую, він десь поблизу! треба поки що сховатися.
(баба-яга та клоуни ховаються).
гуркіт, вибігають кощей та слуги, виводять зв’язану снігуроньку. танцюють під пісню «весільна».
кощей: павуки, за роботу. прив’яжіть це глупе дівчисько, та міцніше. а я трошки відпочину.
б-я: відпочинеш? старий капостник? а ну хлопці, покажіть йому відпочинок.
вибігають клоуни з чарівними дубинками, лупцюють кощея. бійка, звалка. звучить музика «самобранка» кощей переможений. клоуни розв’язують снігурку
б-я виймає зі скрині сяячу голку – смерть кощея, піднімає її над головою, хоче зламати.
кощей: ягуся, дорогенька, не треба, благаю тебе!
б-я: ні, кощей, більше я тобі не вірю. ти завжди всіх обманюєш!
кощей: я снігурку відпущу, у діда мороза пробачення попрошу, до тебе у школу навчатися піду!!! тільки не вбивай!
б-я: снігуронька! він тебе образив, тобі і вирішувати, що з ним робити!
снігурочка: звісно, кощей, ти велику капость зробив. але бачу і злякався дуже.
кощей: так, снігуронька, злякався, пробач мені.
снігуронька: сьогодні свято і я гадаю, що кощея нам треба пробачити. діти, ви зі мною згодні? пробачимо кощея?
б-я: добре. а я тебе зараховую сьогодні у перший клас казкової школи. і дивись мені! скринька у мене!
кощей (встає): добре-добре, бабусенька-ягусенька, я буду у тебе найкращим учнем…
кує зозуля.
снігуронька: треба поспішати, новий рік на порозі, зараз дідусь мороз з ялинкою до дому прийде, а мене немає, подарунки дітям я не встигла приготувати, галявину нашу не прикрасила. що робити? клоуни: не сумуй, снігуронька, ми тобі допоможемо і разом все встигнемо.
вбігає ромка: дід мороз іде.
всі стають струнко, аплодують діду морозу.
звучить музика.
дід мороз: всім привіт, дорослі й діти, в цей святковий добрий час всім привіт, дорослі й діти, час чудовий, час привітний
на добрий шлях і в добрий час. довелось мені летіти, щоб потрапити до вас. з новим роком вас вітаю – і великих і малих. хай летить над нашим краєм щира пісня, дружній сміх. бачу, як вас тут багато, хто великий, хто малий розпочнемо наше свято зустрічаймо рік новий.
з’являється хлопчик-новий рік.
н-р: я тут, я рік новий. я ще малий, але зростати буду. я щастя радісних надій приніс всім добрим людям. так греми, веселе свято, вийся масок дружний рій йду слідом за старшим братом, я рік маленький, рік новий!!!
снігурка: дорогі мої, малята! всіх вітаю я зі святом. з роком новим, щастям новим всім бажаю буть здоровим! не сумуйте, не хворійте, розумнішайте й міцнійте!
всі співають новорічну пісню «новий год». всі танцюють.
бій курантів
Зарегься чтобы увидеть ссылки
до деяких пісень є мінуси. можливо хтось захоче зробити мюзикл - звертайтеся
|